توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه تخصصی آنیلو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتی‌که هر زمان در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و شرایط فروش این فروشگاه تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام نماید.

مشتری موظف است در هنگام ثبت‌نام و یا ثبت سفارش، مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن تماس (تلفن همراه و تلفن ثابت با پیش شماره شهرستان) و آدرس و کد پستی کامل خود را با کیبورد فارسی به‌ دقت وارد کند.(به جز ایمیل که باید با کیبورد انگلیسی تایپ گردد) همچنین ايميل و شماره تماس ثبت‌شده می‌بایست معتبر باشد تا بتوان در مواقع لزوم با مشتری تماس گرفت.

بدیهی است درصورتی‌که اطلاعات مندرج در حساب كاربري مشتری صحيح نباشد، ‌مسئولیت هرگونه ناهماهنگی در روند ارسال سفارش، شامل (و نه محدود به) تأخیر، گم‌شدن و یا برگشت سفارش بر عهده مشتری بوده و هرگونه به ضرر و زیان احتمالی، متوجه کاربر خواهد بود.

خاطرنشان می‌گردد این فروشگاه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

با توجه به اینکه فروشگاه آنیلو، یک فروشگاه آنلاین می‌باشد، هنگامی‌ که شما از خدمات آن استفاده می‏‌کنید و یا سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به‌ صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و درصورتی‌ که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه به‌ صورت الکترونیکی از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تائید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

در صورت تغییر قیمت‌ها، سفارش‌هایی که قبل از تغییر قیمت ثبت و پرداخت ‌شده‌اند مشمول قیمت‌های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج‌ شده باشد.

ارسال سریع و دقیق سفارش‌ها منوط به ثبت و تکمیل سفارش در وب‌سایت فروشگاه می‌باشد. ازاین‌رو ثبت سفارش تلفنی خارج از حیطه اختیارات فروشگاه خواهد بود. شایان‌ ذکر است به سفارش‌ها ثبت‌ شده بدون تکمیل مراحل پرداخت و رسیدن به وضعیت «پرداخت تائید شده» (پرداخت به هر نوع که در فروشگاه قید شده باشد) رسیدگی نمی‌گردد.

سفارش‌ها در شرایط عادی حداکثر طی یک روز کاری پس از تکمیل سفارش پردازش می‌گردند؛ در این حالت وضعیت سفارش به «در دست اقدام» تغییر می‌کند. این زمان در شرایط خاص و ایام پیک کاری، احتمال افزایش به دو یا سه روز کاری را خواهد داشت و در صورت تأخیر بیشتر از طریق ارتباطات الکترونیک به اطلاع مشتری خواهد رسید. زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارش‌ها ثبت‌شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين می‌شود، ارسال می‌گردد.

با توجه به اینکه تمام مرسولات بیمه می‌شوند، تمام مسئولیت‌ها و آسیب‌های احتمالی در حین حمل بر عهده طرف قرارداد حمل کالا بوده و هرگونه پیگیری بر عهده خریدار بوده و فروشگاه تنها بر اساس تعهد معنوی، در حد توان در این مسیر مشتریان را یاری خواهد کرد.

هزینه‌های حمل سفارش‌ها به عهده مشتری می‌باشد. انواع روش‌های حمل در مرحله ثبت سفارش نمایش داده‌شده و با توجه به نوع درخواست و سلیقه خریداران قابل انتخاب می‌باشد.

هزینه اخذشده برای ارسال با پست، به‌صورت متوسط محاسبه‌ شده و در دو مبلغ ثابت برای پست پیشتاز و سفارشی به هنگام انتخاب شیوه ارسال به مبلغ پرداختی اضافه می‌گردد که شامل هزینه ملزومات بسته‌بندی و هزینه پستی می‌باشد که بدون در نظر گرفتن وزن مرسوله محاسبه شده است.

پرداخت مبلغ سفارش به صورت پرداخت آنلاين مقدور می‌باشد كه در زمان ثبت سفارش قابل‌ مشاهده است. سریع‌ترین و امن‌ترین روش پرداخت به‌صورت آنلاین می‌باشد.

تمامی سفارش‌هایی که تکمیل‌شده و به وضعیت «پرداخت تائید شده» رسیده باشند، در اسرع وقت پردازش شده و به وضعیت «در دست اقدام» تغییر وضع می‌دهند. این وضعیت نشانگر شروع عملیات جمع‌آوری سفارش می‌باشد. هرگونه تغییر در اقلام سفارش و یا اضافه شدن سفارش جدید، تنها در این مرحله و در صورت هماهنگی با دفتر فروش تبریز امکان‌پذیر خواهد بود.

پس از خروج بسته‌ها از انبار و تحویل سفارش به شرکت حمل کالا (پست یا تیپاکس) و یا بخش تحویل سفارش‌ها حضوری، وضعیت سفارش به «تکمیل شده» تغییر می‌یابد. بدیهی است هرگونه تغییر در محتویات سفارش در این مرحله امکان‌پذیر نخواهد بود.

دقت داشته باشید تغییر وضعیت سفارش به‌تمامی حالات مذکور از طریق ایمیل و پیامک (در صورت عدم مسدودسازی پیامک‌های انبوه) به اطلاع مشتری می‌رسد.

سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می‌شود، ارسال می‌شوند که مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشریح توضیح داده می‌شود. نکته مهم اینکه حداکثر وزن بسته برای ارسال با پست ۱۰ کیلوگرم می‌باشد که در صورت بیشتر شدن وزن، مراتب برای تغییر نوع ارسال به پس‌کرایه به اطلاع مشتری رسیده و مبلغ پرداختی برای هزینه پست عودت داده می‌شود.

زمان حمل شرکت پست برای ارسال پیشتاز، ۱ تا ۳ روز و برای ارسال سفارشی، ۳ تا ۷ روز اعلام شده است هرگونه تأخیر در این زمان‌بندی بر عهده شرکت پست بوده و خارج از مسئولیت فروشگاه می باشد. سفارشات شما از طریف لینک زیر قابل رهگیری می باشند.

سامانه رهگیری مرسولات پستی

مرسولات ارسالی به‌ صورت کاملاً استاندارد و بر اساس ضوابط تعریف‌ شده برای بسته‌ بندی تحویل پست (پیشتاز و سفارشی) و تیپاكس شده و در زمان ارسال بیمه می‌شوند، اما این بیمه تنها شامل عدم تحویل به گیرنده، به‌واسطه مفقودی، ‌آتش‌سوزی و … بوده و در صورت كوتاهی و حمل نامناسب شرکت‌های فوق، ‌هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

درصورتی‌ که بسته پس از ارسال به مبدأ برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می‌شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد هزینه ارسال خواهد بود. امکان تغییر روش ارسال در این حالت وجود خواهد داشت.

مهلت بررسی و تطبیق کالاهای موجود در لیست سفارش با اقلام دریافتی ۱۲ ساعت می‌باشد. در صورت وجود هرگونه مغایرت، می‌توان در مهلت تعیین‌شده با دفتر تبریز تماس حاصل نمود تا در اسرع وقت رسیدگی‌ های لازم به عمل آید. بدیهی است بعد از زمان تعیین‌ شده، این فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

قطعاتی از قبیل میکروکنترلرها و قطعات نیمه‌ هادی و … قابل تعویض نمی‌باشند. کالاهای قابل تعویض نیز با نظر تیم فنی آنیلو و در صورت باز نشدن پلمپ مقدور می باشند.

کلیه قطعات توسط تیم فنی آنیلو تست شده و ارسال می گردد. پس از تحویل کالا به شرکت حمل و نقل انتخاب شده، آنیلو هیچگونه مسئولیتی در مورد جنس ارسال شده نخواهد داشت.

کلیه دستگاه‌های وارداتی، ماژول‌ها و تمام تجهیزاتی که گارانتی آن‌ها در صفحه کالا در فروشگاه اعلام نشده، دارای گارانتی نیستند زیرا سه مرحله به طور مکرر تست شده و از سلامت محصول اطمینان حاصل می شود، در این صورت مسئولیتی در قبال دستگاه یا ماژول بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

آنیلو برای سفارشات، فاکتور چاپی ارسال نمی کند. شما می توانید از پنل کاربری خود صورتحساب سفارشتان را دانلود نمایید.

خریدار متعهد می‌گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از کالاهای فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هرگونه استفاده غیرقانونی از اقلام ارائه‌شده در وب سایت فروشگاه متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، خریدار می‌بایست شخصاً نسبت به دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح اقدام نماید.

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می‌باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وب‌سایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل‌اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه (مانند و نه محدود به: سیل، زلزله، آشوب و …) فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

ورود کاربران به وب‌سایت فروشگاه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین فروشگاه تخصصی برق و الکترونیک آنیلو است. توجه داشته باشید که ثبت هرگونه سفارش و یا تراکنش مالی در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این فروشگاه از سوی کاربر است.