مهلت بررسی و تطبیق کالاهای موجود در برگ خرید با اقلام دریافتی ۱۲ ساعت می‌باشد. در صورت وجود هرگونه مغایرت، می‌توان در مهلت تعیین‌شده با دفتر تبریز تماس حاصل نمود تا در اسرع وقت رسیدگی‌ های لازم به عمل آید. بدیهی است بعد از زمان تعیین‌ شده، این فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

قطعاتی از قبیل میکروکنترلرها و قطعات نیمه‌ هادی و … قابل تعویض نمی‌باشند. کالاهای قابل تعویض نیز با نظر تیم فنی آنیلو و در صورت باز نشدن پلمپ مقدور می باشند.

کلیه قطعات توسط تیم فنی آنیلو تست شده و ارسال می گردد. پس از تحویل کالا به شرکت حمل و نقل انتخاب شده، آنیلو هیچگونه مسئولیتی در مورد جنس ارسال شده نخواهد داشت.

کلیه دستگاه‌های وارداتی، ماژول‌ها و تمام تجهیزاتی که گارانتی آن‌ها در صفحه محصول در فروشگاه اعلام نشده، دارای گارانتی نیستند زیرا در دو مرحله به طور مکرر تست شده و از سلامت محصول اطمینان حاصل میشود، در این صورت مسئولیتی در قبال دستگاه یا ماژول بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

شایان‌ ذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال راه‌اندازی و یا آموزش استفاده از ماژول‌ها، تجهیزات و یا دستگاه‌های وارداتی و مواردی از این‌ دست نداشته و از آن‌ رو که در صفحه مربوط به کالا تمامی اطلاعات و محتویات محصول به مشتری ارائه‌ شده است، مسئولیت بعدی در قبال ارائه اطلاعات بیشتر و یا نحوه راه‌اندازی بر عهده فروشگاه نمی‌باشد.

در صورتی‌ که بسته پس از ارسال به مبدأ برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می‌شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد هزینه ارسال خواهد بود. امکان تغییر روش ارسال در این حالت وجود خواهد داشت.