ضمن سپاس از  خرید و اعتماد شما، برای اطلاع از وضعیت سفارش خریدتان شما به صورت زیر اقدام نمایید.

در صورتی که سفارش شما در وضعیت “تکمیل شده” است، می توانید با توجه به نوع ارسالی که در زمان ثبت سفارش انتخاب نموده اید، هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.

ارسال از طریق اداره پست:

در صورت انتخاب روش حمل از طریق اداره پست، کد رهگیری به شما داده خواهد شد که می توانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی، وضعیت سفارش خودتان را پیگیری نمایید.

در صورتی که “شماره رهگیری مرسوله“ برایتان ارسال نشده است با ارسال نام و شماره سفارشتان در واتس آپ به شماره 09141857814 ، این مورد به شما داده می شود.

عمولاً انتخاب گزینه پست پیشتاز ۱ الی ۳ روز و انتخاب گزینه پست سفارشی ۳ الی ۷ روز تا رسیدن مرسوله شما زمانبر خواهد بود.

لازم به ذکر است که اداره پست شرکتی دولتی بوده و فروشگاه آنیلو هیچ نظارتی بر روی آن نداشته و در صورت تأخیر و یا هرگونه مشکلی، می بایست با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست شهر خود مراجعه نمایید.

ارسال از طریق تیپاکس:

در صورت انتخاب روش حمل از طریق تیپاکس، کد رهگیری به شما داده خواهد شد که می توانید از طریق سامانه رهگیری تیپاکس وضعیت سفارش خودتان را پیگیری نمایید. این روش به علت پسکرایه بودن، مامور شرکت تیپاکس بعد از تحویل مرسوله کرایه ارسال مرسوله را از شما دریافت خواهد نمود.

لازم به ذکر است که بعد از ارسال مرسوله، پیگری مرسوله بر عهده کاربر بوده و آنیلو مسئولیتی در قبال پیگیری مرسوله نخواهد داشت.



برای رهگیری سفارشتان شماره سفارش و ایمیل یا شماره تلفن که درهنگام ثبت سفارش وارد کردید را در این قسمت وارد و کلید رهگیری را فشار دهید.

⚠️ شماره سفارش: از طریق پیامک و ایمیل برایتان ارسال شده است!

⚠️ ایمیل یا شماره تلفن: همان شماره تلفن و یا ایمیلی که در زمان تسویه حساب وارد نموده اید!

شماره سفارش
ایمیل یا شماره تلفن