در چه شرایطی میتوانم کالا را بازگردانم؟
مهلت بررسی و تطبیق کالاهای موجود در برگ خرید با اقلام دریافتی ۱۲ ساعت میباشد. در صورت وجود هرگونه مغایرت، میتوان در مهلت تعیینشده با دفتر تبریز تماس حاصل نمود تا در اسرع وقت رسیدگی های لازم به عمل آید. بدیهی است بعد از زمان تعیین شده، این فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
گارنتی کالا و تعویض شامل چه مواردی است؟
کلیه دستگاههای وارداتی، ماژولها و تمام تجهیزاتی که گارانتی آنها در صفحه محصول در فروشگاه اعلام نشده، دارای گارانتی نیستند.
قطعاتی از قبیل میکروکنترلرها و قطعات نیمه هادی و … قابل تعویض نمیباشند. کالاهای قابل تعویض نیز با نظر تیم فنی آنیلو و در صورت باز نشدن پلمپ مقدور می باشند.
در صورتی که کالا مورد پسند نباشد میتوان آنرا مرجوع کرد؟
میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش، درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان تغییری وجود ندارد.
اگر در هنگان تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آنرا تحویل نگیرم؟
سفارشم برگشت خورده... چه باید بکنم؟
کلیه قطعات توسط تیم فنی آنیلو تست شده و ارسال می گردد. پس از تحویل کالا به شرکت حمل و نقل انتخاب شده، آنیلو هیچگونه مسئولیتی در مورد جنس ارسال شده نخواهد داشت.
کلیه دستگاههای وارداتی، ماژولها و تمام تجهیزاتی که گارانتی آنها در صفحه محصول در فروشگاه اعلام نشده، دارای گارانتی نیستند زیرا در دو مرحله به طور مکرر تست شده و از سلامت محصول اطمینان حاصل میشود، در این صورت مسئولیتی در قبال دستگاه یا ماژول بر عهده فروشگاه نخواهد بود.
شایان ذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال راهاندازی و یا آموزش استفاده از ماژولها، تجهیزات و یا دستگاههای وارداتی و مواردی از این دست نداشته و از آن رو که در صفحه مربوط به کالا تمامی اطلاعات و محتویات محصول به مشتری ارائه شده است، مسئولیت بعدی در قبال ارائه اطلاعات بیشتر و یا نحوه راهاندازی بر عهده فروشگاه نمیباشد.